Livrarea comenzilor

Urmarirea comenzii tale

Dupa ce ai inregistrat comanda, poti urmari statusul acesteia din contul tau de client, in sectiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comanda

Posibilitatea anularii unei comenzi sau a unei livrari este disponibila in contul tau de client, sectiunea „Comenzile mele”.

In cazul in care anularea nu mai este posibila din cont, si totusi no o mai doresti sau nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la 0371473439 sau sa trimiteti un email la magazindiverse.ro. Colegii nostri de la Suport 24/7 vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Modalitati de livrare pentru produsele vandute de Magazinele LINCA

Livrare prin curier (standard)

Livrarea produselor de mari dimensiuni vandute de Magazinele LINCA:

Pentru produsele vandute de Magazinele LINCA care fac parte din toate categoriile, dar si pentru alte produse de dimensiuni mari, taxa de livrare se aplica in functie de volumul produselor din comanda, indiferent de valoarea comenzii, si difera de la o categorie la alta. Taxa de livrare se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru comenzile care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit.
Pe langa taxa volumetrica, produselor li se adauga taxele de livrare pe regiune si pe zona, care variaza in functie de zona geografica. Aceste taxe se cumuleaza si pot fi consultate aici.

Livrarea produselor de dimensiuni normale vandute de Magayinele LINCĂ:

Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 2000 lei care contin produse vandute de către Magazinele LINCĂ, cu exceptia comenzilor care contin si produse aflate in promotie cu transport gratuit. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de Magazinele LINCĂ si un card cadou, valoarea totala rezultata fiind de minimum 2000 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de Magazinele LINCĂ din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 2000 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.

Taxa de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de Magazinele LINCĂ este calculata in functie de localitate si poate fi consultată aici. Pentru livrarile comenzilor efectuate in Sibiu, a caror valoare este sub 1500 lei, se aplica o taxa de de 10 lei.

Livrare planificata

Pentru comenzile cu livrare in Sibiu ai la dispozitie serviciul premium Livrare planificata. La plasarea comenzilor eligibile pentru acest serviciu poti solicita ziua si intervalul orar in care vrei sa ti se livreze cumparaturile sau poti alege sa ti se aduca produsele chiar in ziua respectiva, intr-unul dintre intervalele disponibile la momentul finalizarii comenzii.

Costul acestui serviciu porneste de la 20 lei

Pentru SIBIU, intervalul orar de livrare este:

  • 09:00 – 18:00

Disponibilitatea intervalelor orare este limitata in functie de capacitatile partenerilor de curierat.

Ridicare din magazin

Serviciul de ridicare personala din Magazinele LINCĂ este marcat in pagina produselor eligibile si la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.

Livrarea in Magazinele LINCĂ este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in magazin, precum si pentru comenzile plasate online sau prin call center a caror valoare depaseste 2000 de lei si care sunt achitate in momentul plasarii comenzii. In cazul platilor la livrare / ridicare din magazin.

Daca ai ales ridicare din showroom si, la momentul plasării comenzii, toate produsele sunt disponibile pentru ridicare, nu ai costuri suplimentare pentru plata la livrare/ridicare din magayin. Daca produsele nu sunt pe stoc in magazin pe care l-ai selectat cand ai inregistrat comanda, te vom anunta prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in magazin ca sa le ridici. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 4 zile (cu tot cu ziua in care primesti notificarea de ridicare).

Pentru comenzi platite online (cu cardul online, ordin de plata), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa-ti putem preda produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

La ridicarea din magazin, produsele din categoriile Televizoare, Telefoane, Laptopuri vor fi testate pentru a li se constata functionalitatea. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional, fara nicio zgarietura si cu ecranul intact. De asemenea, cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate din categoriile televizoare, laptopuri, electrocasnice care au fost ridicate din Magazinele LINCĂ si pentru care cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita doar in conditiile prevazute in certificatul de garantie.

  • Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ai ales sa le platesti ramburs/ numerar.

Daca ai ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online, rate, etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate

– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.

Urmariti-ne pe Facebook